Minél több jó gondolatot ültetsz el a fejedbe, annál kiegyensúlyozottabb és erősebb leszel!!!






Az életben egyikünk sem találkozik annyi szeretettel, amennyire szüksége volna.

2010. augusztus 13., péntek

Járj a saját utadon - vagyis ebben az esetben fuss a saját utadon


"Néhány hónappal ezelőtt a szomszédságban futottam. Körülbelül még egy mérföld volt hátra a hazafelé vezető útig. Ekkor észrevettem egy másik férfit aki körülbelül negyed mérföldnyire volt tőlem. Ilyen távolságból is megtudtam mondani, hogy lassabban mozgott nálam és arra gondoltam "Remek, megpróbálom utolérni."
Ezért elkezdtem gyorsabban és gyorsabban futni. Ahogy több utcát is elhagytunk láttam, hogy csak egy kicsivel értem közelebb hozzá. Néhány perc elteltével már csak 100 méterre voltam tőle ezért még gyorsabb tempóra váltottam. Olyannyira elhatároztam magam, hogy utolérem ha bárki látott volna azt gondolta volna, hogy az olimpiai játékokra készülök. Végre nem csupán utolértem, de le is hagytam őt. Legbelül nagyon jól éreztem magam, hogy legyőztem. ( Persze ö nem is tudta, hogy versenyeztünk.) Amikor észhez tértem az eufóriából rájöttem, hogy rég elhagytam a kanyar a hazafelé vezető úthoz. Olyannyira el foglalt az, hogy legyőzzem ezt az ismeretlen embert, hogy nem vettem észre közel 6 hosszú utcával tovább futottam. Így vissza kellett forduljak és újból lefussam ezt a távot
Néha ez megesik velünk az életben is, nemde? Talán próbálunk valaki mást lekörözni - egy szomszédot, egy barátot, egy munkatársat. Olyannyira elvesztjük az eszünket a versengésben, mindenáron próbáljuk bizonyítani, hogy mennyivel fontosabbak vagyunk. Minden energiánkat és időnket ezzel töltjük ezen a téves úton, amikor inkább azzal kellene törődjünk, hogy előrejussunk, fejlődjünk és beteljesítsük sorsunkat!

Ha magadra ismersz a történetben, rá kell döbbenned, hogy az életed sokkal jobban haladna előre ha nem versenyeznél mindenki mással körülötted. Rengeteg erőfeszítésbe telik - mind fizikai mind lelki téren - hogy egész nap másokat próbálj lenyűgözni. Mennyire felszabadító is azt mondani: 'Ma senkit nem kell lenyűgözzek, semmit se kell bizonyítsak! Biztos vagyok magamban. Nem fogom magam rosszul érezni, ha jobban nézek ki, ha többet keresek vagy ha több elismerést kapok, mint mások. Nem kell versenyezzek veled, a saját utamat járom.'
Joel Osteen tollából

Minél hamarabb felszabadítod magad, annál előbb tudsz a jövődre koncentrálni, hogy megvalósíthasd az életcélod.Vágj bele minél hamarabb. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése