Minél több jó gondolatot ültetsz el a fejedbe, annál kiegyensúlyozottabb és erősebb leszel!!!






Az életben egyikünk sem találkozik annyi szeretettel, amennyire szüksége volna.

2010. augusztus 25., szerda

Legfontosabb lecke



Ezt a történetet a saját magam okulására is megőriztem, szeretném megosztani most mindenkivel.


"A nővér iskola második hónapjában a tanárunk egy villámtesztet adott nekünk. Én nagyon lelkiismeretes diák lévén végig futottam a kérdéseket mielőtt válaszoltam volna. Az utolsó kérdésen megakadt a szemem. "Mi a neve annak a hölgynek, aki takarítja az iskolát?"
Láttam a nőt több alkalommal is. Tudtam, hogy magas, sötét-hajú és olyan 50es éveiben járhat, de hogy tudnám a nevét? Beadtam a tesztet, az utolsó kérdést üresen hagytam.
Néhány perccel az óra vége előtt egy osztálytársam megkérdezte a tanárt, hogy az utolsó kérdés beleszámít-e a tesztbe.
Teljes-mértékig válaszolt a tanár. A karrierjük során rengeteg emberrel fognak találkozni. Mindegyikük fontos lesz. Megérdemlik a teljes figyelmüket és gondoskodásukat, még akkor is, ha csak annyit mondanak nekik, hogy 'hello'
Soha többet nem felejtettem el ezt a leckét. Azt is megtanultam, hogy a hölgy neve Dorothy volt."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése